reklama

Jeden rok - fakt stojí za to

Dnes moja telesná schránka oslavuje moment, kedy po prvýkrát uzrela svetlo tohto sveta. Aby ste si na niečo zvykli, trvá to vraj 21 dní. 21 dní opakovať tú istú činnosť rovnako...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...ale zvyknúť si na to, že starnete a dospievate je tažšie.

Akoby to bolo včera keď som sa chystala na môj prvý deň na gymnáziu, s nekonvečným “outfitom". Ako by to bolo včera, čo som sa ako tretiačka v duchu smiala maturantom a hovorila si, že ešte mám rok! Kopec času, svet gombička. Akoby to bolo včera, keď som prvýkrát prekročila prah vysokej školy a denne začala navštevovať našu povestnú aulu. A je tomu tak do dnes. Teraz sedím na balkóne, je asi 6 hodín ráno, jem mandarinku na balkóne a rozmýšľam nad tým, čo sa za ten jeden rok zmenilo. Okrem milión ďalších udalostí aj to, že:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • som po prvýkrát letela lietadlom (a ešte k tomu aj sama)

  • som opustila svoju rodnú hrudu na viac ako týždeň

  • som prvýkrát uzrela svetlo oceánu - a niekedy ťa tá voda proste hodí o zem, ale o tom je asi život

  • sa moja asociálna stránka nalomila pod ťarchou španielskej prívetivosti

  • som po prvýkrát premiestnila svoju existenciu na iný kontinet

  • som sa naučila piť víno jedna k jednej s vodou - španielsky hack ako prežiť v spoločnosti

  • sa naučila, že aj nemožné sa stáva možným

  • dospela k (u)záveru, že po lete strávenom v práci bolo fajn vrátiť sa do školopovinnosti a sveta imaginárnych problémov a čísel (ach čo to píšem - zachráňsaktomôžeš)

  • som prežila prvú krízu vo vzťahu a zároveň prvý rozchod

  • sa zaľúbila znova po druhýkrát do toho istého človeka

  • sa naučila, že nemusím byť na všetko pripravená v živote

  • sa vytancovala na brazílsku hudbu so španielskou kamoškou, ktorá ma to random učila

  • prvýkrát odchádzala z párty po záverečnej

  • si splnila pár dlhoročných snov

  • som začala blogovať a brať to vážne (aj seba by som niekedy mohla)

  • sa prestala zaujímať o názory ostatných (len čiastočne ak mám byť úprimná - sa ráta?)

  • som prestala strácať gumičky do vlasov

  • mi ani jedna ponožka nestratila svoju kamošku

  • som sa už naučila postarať sa o kvety - to už je mega dospelosť

Hlavne s humorom vážené a vážení. Nárast veku treba brať hlavne s humorom a nie príliš vážne, tak ako moje rečičky, ktoré dnes oscilujú na hladine búrlivých výšin ako mi je vlastné. No ja som si este stále akosi nezvykla.

 

Alžbeta Fialová

Alžbeta Fialová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mentally exotic creature based in Slovakia; dreamer, student, addicted to travelling, books, blogs, makeup; unidentifiable style Zoznam autorových rubrík:  Generácia ZSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu